Profil działalności


Podstawową działalnością emitenta jest sprzedaż produktów spożywczych pod własną marką „Produkty Klasztorne”. Spółka działa w branży spożywczej i od 2007 r. tworzy na bazie tradycyjnych receptur grupę produktów w segmencie Premium. Uzupełnieniem marki „Produkty Klasztorne” w obszarze produktów nabiałowych będzie marka „Polska Czerwona Krowa”, której wprowadzenie planowane jest na początku 2014 r. Ponadto od lipca 2013 r. Produkty Klasztorne S.A. rozpoczęły sprzedaż piwa regionalnego pod marką „MNICH”. Jest to powrót do produkcji piwa przez Spółkę, która w latach 2005 do 2007 wraz z Browarem Belgia wytwarzała piwo pod marką „Frater”. Poniżej zaprezentowano marki (znaki towarowe) obecnie używane przez Spółkę.

MARKI (ZNAKI TOWAROWE) SPÓŁKI ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.

ri_logo_mnich   ri_logo   ri_logo_krowa

 

Obecnie oferta handlowa Spółki dzieli się na 6 głównych grup produktowych pod marką „Produkty Klasztorne”. W podziale na grupy produktowe, Spółka posiada w swojej ofercie ponad 100 podstawowych produktów występujących w różnych formach opakowania takich jak:

  • Wędliny i wyroby mięsne
  • Nabiał
  • Wyroby garmażeryjne
  • Słoje, smalce, pasztety
  • Makarony
  • Piwo

jaja nalesniki Sery_owcze_zdjecie_aranz

Ostrzeżenie

Witryna zawiera treści dotyczące napojów alkoholowych, aby ją przeglądać musisz być pełnoletni.

Czy masz skończone 18 lat?