Plany strategiczne


STRATEGIA ROZWOJU SPÓŁKI W KOLEJNYCH OKRESACH

W najbliższych okresach Spółka planuje:

Produkty

  • Wprowadzić do sprzedaży gamę produktów wędliniarskich dedykowanych dzieciom z logo „Uśmiech Dzieciaka”,
  • Wprowadzić gamę serów kozich,
  • Poszerzyć gamę produktów ekologicznych w kategorii nabiałowej jak i wędliniarskiej,
  • Wprowadzić na rynek nową markę „Polska Czerwona Krowa”, która dedykowana będzie przede wszystkim dla dzieci,
  • Poszerzyć gamę produktów garmażeryjnych o gotowe dania mięsne,
  • Wprowadzić na rynek dwa nowe gatunki piwa, będące uzupełnieniem dotychczasowej oferty – trzech produktów pod marką „MNICH”.

Dystrybucja

  • Spółka planuje dalsze poszerzanie kanałów sprzedaży i zwiększanie zasięgu terytorialnego łącznie z eksportem do krajów UE.

Budowa kadry

  • Dalsze budowanie pionu sprzedaży, w oparciu o dynamiczny rozwój kanałów dystrybucji, w tym pozycjonowanie produktów na stojakach ekspozycyjnych oraz prowadzenie działań mających na celu  profesjonalną opiekę nad „półką”,
  • Uzyskanie przez spółkę certyfikatu ECO do dystrybucji produktów ekologicznych.

Marketing

  • Wdrożenie akcji reklamowej – prasa, Internet, komunikacja miejska,
  • Działania produktowe PR – pozycjonowanie produktów w programach kulinarnych, udział w targach, wystawach, eventach.

 

Ostrzeżenie

Witryna zawiera treści dotyczące napojów alkoholowych, aby ją przeglądać musisz być pełnoletni.

Czy masz skończone 18 lat?